Domov

081 614 111

 

Slogan-kozmetix.si

Splošni pogoji poslovanja Kozmetix.si

 

Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine KOZMETIX.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS št. 61/2006), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina KOZMETIX.SI je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Upravlja jo podjetje Meter d.o.o, Cesta Krimskega odreda 11, 1360 Vrhnika, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine KOZMETIX.SI, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Prodaja blaga se izvaja izključno na območju Republike Slovenije, razen v primeru pisnega dogovora med Kozmetix.si in kupcem, v katerem se opredeli dostava blaga izven Republike Slovenije.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

V spletni trgovini KOZMETIX.SI. ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo po predračunu na TRR podjetja Meter d.o.o.
- plačilo z gotovino po povzetju dostavni službi (storitev prevzema gotovine - odkupina se zaračuna po ceniku dostavne službe in znaša 1,22 € z ddv)
- plačilo preko varne spletne povezave s kreditno kartico izdajateljev VISA, MASTERCARD in MAESTRO (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča). Varno plačevanje z omenjenimi kreditnimi karticami za Meter d.o.o. omogoča TRUST PAY a.s. preko varne plačilne platforme.

- plačilo preko sistema MONETA z mobilnim telefonom

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 


Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa


1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@kozmetix.si ali po pošti na naslov Kozmetix.si, Stara cesta 45, 1360 Vrhnika. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani (sam izdelek in njegova notranja/zunanja embalaža). Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer 2-3 delovne dni od prejema in potrditve naročila ter prejetega plačila naročenih izdelkov, če so izdelki na zalogi, oziroma 14-21 dni, če so izdelki na zalogi pri dobavitelju. Čas dobave se lahko zaradi izrednih okoliščin tudi podaljša.

Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Kozmetix.si opravlja dostavna služba GOLD EKSPRES, prevoz pošiljk, d.o.o. Plemljeva ulica 2, 1210 Ljubljana-Šentvid. Stroški poštnine znašajo 3,00 € z DDV za naročila do vključno 49,99 € z DDV. Poštnina se prišteje k znesku nakupa in izpisana ločeno na računu. Za naročila 50 € z DDV in več je poštnina BREZPLAČNA. Navedeni stroški poštnine veljajo samo za dostavo na območju Republike Slovenije. Za dostavo v kraj izven Republike Slovenije je možen individualen dogovor s kupcem, ki predhodno pošlje pisno prošnjo za dostavo na želeni naslov izven RS na elektronski naslov: info@kozmetix.si, saj se poštnina zaračuna po ceniku Pošte Slovenije d.o.o. Če se pri dostavi paketa opazi poškodba, jo je potrebno nemudoma prijaviti na naš e-naslov: info@kozmetix.si in tudi na dostavno službo GOLD Ekspres d.o.o. na e-naslov: info@gold-ekspres.si. Reklamacijo dostave - poškodbe bomo poskušali rešiti v najkrajšem možnem času. O tem vas bomo obvestili preko kontaktnega telefona ali e-pošte.

 

Pri izbiri dostave lahko izberete tudi osebni prevzem, kjer se stroški dostave potem ne zaračunavajo. Osebni prevzem je možen v našem skladišču Meter d.o.o., PE Kozmetix.si, Stara cesta 45, 1360 Vrhnika od ponedeljka do petka. Čas prevzema je po dogovoru - kontakt po e-pošti: info@kozmetix.si ali po telefonu 081 614-111.

 

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.kozmetix.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Meter d.o.o., ki upravlja spletno trgovino Kozmetix.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Meter d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino Kozmetix.si na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na: info@kozmetix.si ali po klasični pošti na naslov:
Meter d.o.o., KOZMETIX.SI, Cesta Krimskega odreda 11, 1360 Vrhnika

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Odgovornost za kakovost in varnost izdelkov

Za kakovost in varnost izdelkov odgovarjajo proizvajalci posameznega izdelka:

  • za izdelke OLIVELLA - proizvajalec: Umbria Olli International  S.R.L., Via Giovanni Agnelli 10,  Campello sul Clitunno PG, Italija
  • za izdelke FLOW Kosmetiikka - proizvajalec: Vihreä Kosmetiikka Finland Oy, Ratatöyrääntie 9, Hyvinkää, Finska
  • za izdelke Mia Höytö Cosmetics - proizvajalec: Mia Höytö Cosmetics Oy, PO Box 152, Helsinki, Finska

 

*OPOZORILO: VSI IZDELKI, KI SE PRODAJAJO PREKO SPLETNE TRGOVINE KOZMETIX.SI SO KOZMETIČNI IZDELKI IN SO PRIMERNI SAMO ZA ZUNANJO UPORABO IN NISO PRIMERNI ZA UŽIVANJE!